+ Odpowiedz na ten temat
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Ćwiczenia po porodzie

  1. #11
    jbielu
    Stały Bywalec
    wklejalam to juz na innym watku, ale mysle, ze tutaj bedzie bardziej przydatne

    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się


  2. #12
    Kondracka
    Nowicjusz
    Witam drogie Panie
    Ja po porodzie duuużo tańczyłam i się gimnastykowałam fajne są zestawy ćwiczeń na płytach. Można je kupić w internecie
    polecam, bo to chwila dziennie rano i wieczorem przykładowo, do tego dieta, nawet jeśli się karmi nie trzeba zjadać dużej kolacji i można gubić kilogramy.
    Ćwicząc nabrałam lepszej kondycji, śmiało brałam dziecko na ręce. Później zaczęłam troszkę biegać.
    Ogólnie bywam leniwa no i po całym dniu tańcząc przy dziecku miewałam dość. Powiem Wam, że jak tak się włączy taką płytkę, to tam fajne są Panie i muzyka i to tak pobudza, człowiek się czuje jak na fitnesie jakimś profesjonalnym - z tym, że można sobie włączyć pauzę! Hihihihhih
    Polecam!

    Ostatnio edytowane przez Betty_Boop ; 09-14-2010 o 23:27 Powód: rejestracja w celach reklamowych

  3. #13
    Karcia
    Mamuśka
    ja jeszcze nie zaczelam cwiczyc a juz ponad pol roku po porodzie. musze sie zmobilizowac bo wszystko wrocilo do normy tylko nie brzuszek.


  4. #14
    Basia32
    Nowicjusz
    Rodzaj ćwiczeń i czas po jakim można podjąć aktywność fizyczną po porodzie jest kwestią w pełni indywidualną i zależy od przebiegu porodu oraz stanu zdrowia kobiety. Jednak, z doświadczenia mogę powiedzieć, że warto jak najszybciej zacząć się ruszać, gdyż bardzo przyśpiesza to powrót do dawnej formy. Na początku, można chociażby dużo spacerować - nie jest to zajęcie zbyt wymagająca, jednak daje naprawdę dobre efekty. Z resztą polecam zapoznać się z artykułem na temat tego, dlaczego aktywność fizyczna po porodzie jest tak istotna:
    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się .


  5. #15
    martawegan
    Nowicjusz
    Ćwiczenia na płaski brzuch można robić już po dwóch miesiącach po porodzie naturalnym i po trzech miesiącach po cesarskim cięciu. Oczywiście nie są to sztywne granice, bo każda kobiet inaczej dochodzi do siebie po porodzie. Trzeba po prostu zwrócić uwagę czy nasz organizm jest już gotowy do tego by wytrwać w treningu. Najlepsze efekty osiągniemy, gdy będziemy ćwiczyć systematycznie przez kilka miesięcy. To jak długo ćwiczyć zależy od tego jak się czujemy. Na pewno nie możemy robić na początku nic, co jest ponad nasze siły. Najlepiej zacząć od krótkich treningów i stopniowo wydłużać ich czas.


  6. #16
    sara25
    Nowicjusz
    No brzuch najlepiej zrzucic nie tylko cwiczac brzuszki - bo co z tego, ze bedziesz miala miesnie.. pod warstwa tluszczu
    Njalepiej jakies meczace cardio + oczywiscie zdrowsze odzywianie
    ALe to wszystko po paru miesiacach dopiero!


  7. #17
    bawarka
    Nowicjusz
    chciałabym szybko wrócić do siebie po porodzie, już sama nie wiem, czy czytania forum bardziej napawa mnie optymizmem czy pesymizmem...


  8. #18
    wisienka81
    Nowicjusz
    No jakies spokojne cwiczenia wykonywałam po 2-3 miesiacach, ale i tak wiekszosc zrzucilam (p[ierwsze dziecko, sie nalatalam wszedzie0


+ Odpowiedz na ten temat
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Podobne wątki

  1. 09-09-2019, 14:14
  2. 09-04-2011, 12:11
  3. 12-10-2009, 08:38
  4. 04-18-2007, 20:12
  5. 02-17-2007, 01:41

Tagi dla tego tematu