+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 20 1 2 3 4 5 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 194

E. Chodakowska

  1. #1
    staraczka
    Mamuśka

    Arrow E. Chodakowska

    Advertisement



    Cwiczycie z Ewa?
    Ja wlasnie ZNOWU zaczelam
    wczesniej cwiczylam 3 tygodnie, widzialam roznice, ale,,, mi sie znudzilo


    Wlasnie znowu postanowilam zaczac, w koncu poniedzialek , fajny poczatek dnia

    zaczelam od turbo spalania, dalam rade tylko 20 minut, jednak kondycji nic a nic,,,


    wstawie pozniej wymiary-name&shame, zeby mi wstyd bylo, jesli sie znowu poddam!

    A jak Wy cwiczycie?




  2. #2
    Amus
    Mamuśka
    ja cwiczyłam ale przyznam szczerze znudziło mnie to, skalpel II jakoś można przeżyć ale skalpel I to już całkiem nuda...zapisalam sie na zumbe 2 razy w tygodniu tam jest wesoło, bardziej sie zmęcze i jakos lepiej tak z innymi i przy muzyce


  3. #3
    staraczka
    Mamuśka
    no ja mam ksiazke, chcialabym sobie samej dobrac pare cwiczen na 30 minutowy trening, juz wczesniej musialam sobie udziwniac, bo nie jestem w stanie robic nic silowego na prawa reke,,,
    no a zumba u mnie-chyba Ci juz wspominalam-nie za bardzo prowadzaca plus grupa sie juz znala, i bylam takim odrzutkiem, a do niesmialych nie naleze


  4. #4
    Amus
    Mamuśka
    Cytat staraczka : Zobacz post
    no ja mam ksiazke, chcialabym sobie samej dobrac pare cwiczen na 30 minutowy trening, juz wczesniej musialam sobie udziwniac, bo nie jestem w stanie robic nic silowego na prawa reke,,,
    no a zumba u mnie-chyba Ci juz wspominalam-nie za bardzo prowadzaca plus grupa sie juz znala, i bylam takim odrzutkiem, a do niesmialych nie naleze
    hmm może poszukaj innej grupy i prowadzącej ??
    a cwiczylas skalpel I czy II??


  5. #5
    Zusia
    Mamuśka
    ja ćwicze juz 9 miesięcy w sumie teraz w wiekoszości biegam i raz na tydzien robie cwiczenia wzmacniające mięsnie.
    przez pierwsze 2 miesiące cwiczyłam z Chodakowska i Insanity ale mi sie znudziło..... pewno jak pogoda na bieganie juz nie bedzie to znowu będe cwiczyc przed TV


  6. #6
    Stefcia
    Staraczka
    Do mnie Chodokawska nie "przemówiła". Chodzilam na fitness i jak z rzuciłam tyle ile chciałam to przeszłam na zwykły fitness który znalazłam w necie i teraz w domu ćwiczę.


  7. #7
    sagapo
    Super Moderator
    ja dziś zaczynam.

    mam tą płytę co była z ostatnim Shapem i zobaczymy


  8. #8
    Delta
    Super Moderator
    A gdzie można znaleźć te jej wszystkie programy? Bo piszecie "skalpel I/II, Insanity.
    Jest książka z ćwiczeniami? Jest tez jakas nt. odżywiania podczas ćwiczeń?

    Kurczę, muszę poszukać, bo tez bym chciała zacząc ćwiczyć i coś ze sobą zrobić. W końcu...

    I najlepiej zebym miała efekty w postaci figury Chodakowskiej


  9. #9
    Margotka
    Olimp
    Cytat Delta : Zobacz post
    A gdzie można znaleźć te jej wszystkie programy?
    nie wszystkie sa dostepne w sieci, ale kilka sie znajdzie

    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się

    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się

    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się

    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się
    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się

    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się


    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się
    a tu 6cio minutowki do łaczenia w trening
    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się

    Ostatnio edytowane przez Margotka ; 10-14-2013 o 13:57

  10. #10
    sagapo
    Super Moderator
    Margotka, a ćwiczysz z nią???

    widzisz efekty??


+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 20 1 2 3 4 5 11 ... OstatniOstatni