+ Odpowiedz na ten temat
Strona 2 z 23 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 12 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 229

Rozszerzanie diety niemowlęcia karmionego piersią

  1. #11
    karola
    Nowicjusz
    Betty - super notatki! Dzięki! Już też mam je w ulubionych


  2. #12
    Betty_Boop
    Olimp
    Al poł łyzeczki tego co sie ugotowało...
    miałam dzis w ciagu dnia jeszce poare złotych myśli ale kurcze się gdzie zapodziały... czyti w sumie mozna by ugotowa poł łyzeczki w 50 ml wody


  3. #13
    AL
    Olimp
    eee poczekaj - bo co? twoerdzisz ze jak ugotujesz lyzeczke kaszy manny to bedziesz miala lyzeczke kaszy manny? a ona nie pecznieje i nie zwieksza objetosci?

    [ Dodano: Pon Sty 14, 2008 16:36 ]
    to sie odcedza jakos???


  4. #14
    Betty_Boop
    Olimp
    nie odcedza, gotujesz jak w przepisie, zrobi sie taki kleik, rzadki bo rzadki ale taka packa ma byc


  5. #15
    AL
    Olimp
    czyli wyjdzie tak jak na mleku... mniej lub bardziej geste... i pol lyzeczki tego do zupki siup... i smacznego!!!!! super!!!! normalnie zglodnialam! :P


  6. #16
    Betty_Boop
    Olimp
    tak wyjdzia taka jak na mleku, tyle ze do zupy nie trzeba na mleku gotowac.
    Bo po pierwsze primo:
    musiałabyć zrobić albo na swoim --> gezcelowe bo wszytsko co dorbe w tym mleczku ginie w wysokiej temperaturze
    po drugie primo :P
    na modyfikowanym --> dodatkowa robota i kalorie :P

    wiec najlepiej na wodzie i juz

    i tak jak wcozraj rozmawialysmy najpepiej metodą prób i błedów

    a ja lubie kaszke manna na mleku z cukrem i dorobiną cynamonu (ancymona :P )


  7. #17
    Madziulla
    Mamuśka
    Betty ale jak to jest.

    Moj mały skonczył 2 dni temu 6 miesiecy to cyz moge mu podac kaszke manna do zupki/przeicerku teraz? Pani doktor mowiła że tak, ale ja do tej pory nie podałam - miałam dawc łyzeczke od 6 miesiaca... Sama teraz nie weim czy jak teraz podam to cos sie stanie cos na wrzesniówkach piałyscie ze jak nie teraz to dopiero w 9 - dalczego?

    A jak to kaszka manna taka błyskawiczna po prostu na sucho do dania?


  8. #18
    Betty_Boop
    Olimp
    Madziulla tak mozesz podać w ilosci pół łyżeczki kaszy mannej do zupki raz dziennie.
    Do niedawna produkty glutenowe wprowadzało się do diety niemowląt w 10. miesiącu życia, obecnie polscy lekarze uznali, że dla profilaktyki celiakii lepiej będzie przyspieszyć moment wprowadzenia glutenu do diety. Wiec spokojnie możes zjuż zacząć. Natomiast jesli masz jakiekolwiek obawy wstrzymaj sie do 9-10 misiaca, tak jak to było w poprzednim schemacie żywienia. kasze manna najlepiej kupic błyskawiczną. Gotujesz 100 ml wody doprowazdasz do wrzenia i wrzucasz 1 łyżkę płaską kaszy mannej. I na pocztaku podajesz pół łyżeczki kaszki do zupki, po jakims czasie, jesli dziecku służy gluten, nalezy zwiększać. Zastępczo zamiast kaszki mozesz wprowadzac biskopty, po 1 sztuce dziennie.
    uczulenie na gluten: kupki o kwaśnym odczynie, bardzo szybko odparzające pupę, kolki bóle brzuszka. Nalezy wóczas całkowicie wyłaczyc z diety gluta i ponownie spróbowac albo po 10 miesiacu, albo powyzej roku


  9. #19
    AL
    Olimp
    no to technicznie: mam malutki garnek, wlewam 50ml wody i pol lyzki kaszy wsypuje na zimna wode - latwiej rozmieszac, doprowadzam do wrzenia i gotuje 2 min (bo mam blyskawiczna)


  10. #20
    holly
    Super Moderator
    Betty_Boop, okłon: dzięki, że ja tego tematu nie widziałam

    Przeczytane, i postanowione, po powrocie z urlopku zaczynamu

    [ Dodano: Sro Lis 25, 2009 00:57 ]
    Cytat Betty_Boop :
    JAK POZNAĆ, ZE DZIECKO JEST GOTOWE DO WPROWADZANIA NOWOŚCI?
    - samodzielnie siedzi
    - samo wkłada rączki i przedmioty do buzi
    - ma wykształcony chwyt precyzyjny
    - zanikł odruch wypluwania
    - jest zainteresowane tym , co jedzą dorośli
    co to jest chwyt preczyzjny??


    moja mała jest bardzo zainteresowana jak jemy, az mi dziwnie jeść jak ona się gapi z rozdziawiona buzią


+ Odpowiedz na ten temat
Strona 2 z 23 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 12 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. 08-21-2018, 18:52
  2. 04-05-2012, 13:37
  3. 07-13-2009, 10:38
  4. 01-08-2008, 13:32
  5. 12-16-2007, 20:44

Tagi dla tego tematu