Zamknięty Temat
Strona 253 z 302 PierwszyPierwszy ... 153 203 243 249 250 251 252 253 254 255 256 257 263 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,521 do 2,530 z 3020

Z kocykiem w kratkę, zaczynamy jesienne dyskusje.

  1. #2521
    venilia
    Mamu¶ka
    U mnie na osiedlu go¶cia wywieĽli z przychodni na badania wirusa w koronie. Więc jutro pewnie kwarantanna całego osiedla a nawet miasta i województwa! i zapomnij o kupieniu żarcia. Jakby co dzięki za te 11 lat na forum, czułam się tu i¶cie po królewsku!

    --- Dopisek ---

    Przez wasze posty o lodówkach posprz±tałam dzi¶ moj±


  2. #2522
    Betty_Boop
    Olimp
    Veni spokojnie, wy¶lemy Wam jaka¶ paczkę żywno¶ciowa
    Na nas możesz liczyć

    U mnie ponad 100 osób zakażonych.
    Także ten
    W ¶rodę lecę. Ciekawie się robi

    --- Dopisek ---

    Susiee ale korony chyba nie podlapalas?
    Zdrówka

    --- Dopisek ---

    No moi się do¶ć sporo wlocza tu i tam
    Beda mieli co wspominać tak my¶lę


  3. #2523
    PaniKołoczek :)
    Mamu¶ka
    Szymek chory a dr kazała naprzemiennie w razie gor±czki dawać ibum z apapem.
    Em dzi¶ pojechał ale apapu w syropie dla dzieci niet bo ma jaki¶ składnik na licencji, a że Chiny nie wyrabiaj± bo zakłady norm nie robi± to syropu nima.
    Jeszcze spoko,zamiennie pedicetamol mam ale ...dzieje się

    Ja napady sprz±tania mam przed @ - co¶ jak wicie gniazda przed porodem ale @ przylazła więc co przed ni± to zrobione a teraz niemoc
    Na szczę¶cie firanki na sezon wiosenny zamówione to jaki¶ będzie

    Betty oby się wylot udał

    Sussie em przyjedzie to niech rz±dzi a Ty na reset


  4. #2524
    susiee
    Mamu¶ka
    Betty a no nie wiem, nie wiem.
    Może by się tak odkazic?


  5. #2525
    Betty_Boop
    Olimp
    Policzku, jest apap w saszetkach
    Apap junior.
    A w razie czego można zwykły spał rozluc moĽdzierem i podać z odrobin± wody.albo w łyżeczce jogurtu.
    Byle dawka była adekwatna do wagi.

    Albo nurofen weĽ Jeszcze pod uwagę


    Susiee szybko leć po spirytus bo podobno zaczyna brakować.


  6. #2526
    PaniKołoczek :)
    Mamu¶ka
    Dzięki Betty no jako¶ się trzeba rozeznać w temacie


  7. #2527
    venilia
    Mamu¶ka
    Betty dzięki, to jeszcze więcej koron nawieziesz
    Mam zapas czopków z paracetamolem więc powinni¶my przeżyć. Ale ogólnie panika narasta.


  8. #2528
    egafokus
    Mamu¶ka
    U nas dzis podobno dziewczynke z podejrzeniem korona z przychodni zabrali...ale nie wiem czy to nie plotka
    Milkaa taki problem z papierami mialas? Jak narazie to pismo przewodnie, swiadectwo i ten excelowski plik skladalismy, reszty nie trzeba raczej


  9. #2529
    Stokrotka_32
    Mamu¶ka
    No veni w koncu juz jeden korona u was siedzi w miescie

    Eh ja po tym tyg roboty kompletnie wykonczona. W weeken sama z L. Pogoda do d... Wiec kiszenie w domu. Eh wiosny chce skoro zima sie zbuntowala.


  10. #2530
    milkaa
    Mamu¶ka
    Betty korony na chacie zostaw
    Sussie Ty chopu powiedz żeby też zostawil korony i dezynfekuj się bo jak monsza długo nie było to możesz nie zd±żyć
    Ega drukarka mi padla, miałam zapas zamiennik ale chip szlak trafił i kombinacje alpejskie ...i nie działa ale mój znalazł jeszcze jedne oryginały stare może się uda,
    Haha dzi¶ byłam po za¶wiadczenie w szkole bo musi być dodatkowo bo ¶wiadectwo nie wystarczy ale pani dostępu nie miała i guzik załatwiłam...

    Koloczek ja w ramach napadu zamówiłam po¶ciel

    Ostatnio edytowane przez milkaa ; 03-06-2020 o 21:00

Zamknięty Temat