Zamknięty Temat
Strona 2 z 13 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 12 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 125

Jaki prezent na chrzest

  1. #11
    Betty_Boop
    Olimp
    aneeeczka, podzielam twoje zdanie, dlatego u nas dzieci mają pamiątki, ktore maja wartosc bardziej sentymentalną niz jakąkolwiek inną

    a kaske która dzieci dostały przeznaczyłam na to co było potrzebne czyli fotelik samochodowy, buty, etc


    dla Kasi dostała ten medalik i łancuszek, łyzeczke urodzinową, i jeszce jeden łansuszek i drugi łancuszek od tesciów
    a własciwie to łanczuszek ktory kiedys dla wszytskich prawnuków pokupowała babcia mojego męza..... ktora nie zyje 20 lat....... wiec pełna symbolika......

    czyli reasumując dwa łancuszki, łyzeczka i w pieniazkach 300 zlotych, ktore poszły na fotelik ( bo o tym mówiłam, wczesniej)

    u Piotra jeszce inaczej bo tylko taki obrazek na pamiątke i pieniazki za które kupiła krzesełko do karmienia łacznie 400 zł, krzesełko kupiałam za 320 i opchnełam za 200 i potem kupiłam z tej kaski to co na biezaco byo potzrebne

    bo jak damy np 1000 na chrzest
    to na komunie musimy dac 2500
    na bierzmowanie 3500
    na slub z 5000



  2. #12
    Madziulla
    Mamuśka
    Cytat Betty_Boop :

    zalezy czy dziecko bedzie miało
    uczy przekłute w najblizszym czasi cz wieku lat 10 bo jakos 10 latki z biedronkami nie widze
    bedzie miała przekłute ale faktycznie pieski do d... lepiej serduszko albo literka. A kasy maja jak lodu weic i tak niec im po kasie

    betty bardzo podoba mi sie ten obrazek i na bank albo ja albo mama kupimy to jako pamiatke

    Cytat Betty_Boop :
    aneeeczka, podzielam twoje zdanie, dlatego u nas dzieci mają pamiątki, ktore maja wartosc bardziej sentymentalną niz jakąkolwiek inną
    daltego ja kasy nie daje, a chce zeby mała miała pamiatke po prostu.


    co do kasy jaka sie przeznacza na prewzent oczywiscie nie ma to znaczenia ile, ale jesli ma sie takie mozliwosci to za bardzo nikt nie mysli o kwotach. Ja chce przeznaczyc na prezent 500 pln i na bank nie bedzie to zywa kasa. Wiem, że inni nie moga wydac nawet wiecej niż 50 a dla innych nawet 2000 pln to nei problem, takze budżet to bardzo osobliwa sprawa


  3. #13
    aliisanka
    Mamuśka
    Mój mąż będzie teraz chrzestnym, 27 września
    też zastanawialiśmy się co dać, On chciał dać kasę, ale ja osobiście uważam, że to powinna być pamiątka, na całe życie, dlatego kupilismy srebrny smoczek, z grawerem, imię, godzina narodzin i data, ze schowkiem np. na pierwszy ząbek
    do tego fajny ciuszek dokupiłam myślę że tutaj liczy się pomysł, i to by była jakaś pamiątka


  4. #14
    Madziulla
    Mamuśka
    aliisanka, lolo od mamy chrzestnej dostał taki smoczek wlasnie - to moaj bratowa, do tego sotał skoczka fishera i taki dyplomikpamiątkrze chrztu... zabawki uwzam za zbedne i tak oddam własnie zuzi brata i bratowej a pamiatka-smoczek... rewelwcaja... kurcze, za niedługo włozymy ten pierszy zabek lola, ej czemu ten czas tak szybko leci?


  5. #15
    grazyna1
    Opiekun
    Cytat Madziulla :
    od mamy chrzestnej dostał
    Adi dostał złoty łańcuszek , który od razu poświęciliśmy Od chrzestnego dostał kasę i kupiliśmy mu kojec i krzesełko do karmienia A za resztę kasy chcemy mu kupić łóżko :->


  6. #16
    bwiolab
    Opiekun
    Julitka dostała maleński obrazek święty, taki do postawienia na mebelkach i kasiorkę
    Natalia złoty łańcuszek od chrzestnego, matę, dresik i pieniązki cos ok 2000zł

    Mąz był chrzestnym w IV i kupiliśmy chrześnikowi huśtawkę oraz daliśmy 200zł w sumie ok 400zł


  7. #17
    sałatka5
    Nowicjusz
    ja się spotykałam z tym, ze daje sie pieniądze dzieciaczkom, a w sumie to nie im tylko ich rodzicom, no bo oni w końcu wiedzą, co dziecku potrzeba , a z takich drobnych rzeczy dla dziecka to możne np. kocyk z imieniem wyszytym


  8. #18
    Aniutka29
    Super Moderator
    Ja uważam, że kasa bardzo dobry prezent,

    rodzice sami dobrze wiedzą, co najbardziej potrzebne dziecku i to kupią.

    Zawsze można dołożyć coś na pamiątkę dla dziecka.

    Ja we wrześniu trzymałam do chrztu brata ciotecznego córcię,
    dałam 500 zł., obrazek srebrny z aniołkiem na ścianę i pamiątkę chrztu oczywiście


  9. #19
    jeziorowa
    Nowicjusz
    Jak xxxx daję zawsze jakąś monetę kolekcjonerską. NBP wyemitował kilkanaście monet z Janem Pawłem II, które dostępne są już w cenie od około 100 złotych. Wykonane są ze srebra lub dla zamożniejszych ze złota. Do tego eleganckie etui i mamy super pamiątkę dla maluszka.



    ___________________________________________

    wyedytowano przez Betty_Boop


    pani juz dziękujemy i żegnamy ozięble

    zgodnie z pkt 8 regulaminu

    ___________________________________________


  10. #20
    aneeeczka
    Mamuśka
    Cytat aliisanka :
    srebrny smoczek, z grawerem, imię, godzina narodzin i data, ze schowkiem np. na pierwszy ząbek
    super !!!! nie słyszałam o czymś takim


Zamknięty Temat
Strona 2 z 13 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 12 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. 06-22-2016, 20:32
  2. 12-14-2015, 15:47
  3. 12-14-2008, 18:56
  4. 07-23-2007, 09:30
  5. 05-11-2007, 14:37

Tagi dla tego tematu