Zamknięty Temat
Strona 60 z 60 PierwszyPierwszy ... 10 50 56 57 58 59 60
Pokaż wyniki od 591 do 593 z 593

Pogaduchy o IUI,IVF,IMSI,ICSI czesc 6

  1. #591
    NeliaAga
    Mamuśka
    czesc dziewczynki!dziekuje za mile slowa!jakos do mnie to tak calkiem nie dosiera bo z nelia tez byly blizniaki(mis ei zaczepia wszystko jak leci hihi)no a w 11 tyg juz bylo jedno dziecko wiec spokojnie...biore to pod uwage i jestem sceptycznabedzie co ma byc
    dziwne jest to ze nie czuje mdlosci...a czulam wiec jakies 3 dni temu mi przeszly...bezsensu...i tyle...tylko cycki mam fajnetakie sylikony hehe

    martas i maluszek mi pozytywny test wyszedl w 7 dniu po transferze...)a z nelia w 8 dniuale nie namawiam....hihi

    wogole trzymam za was wszystkie kciuki!!!
    ibanas0 skoro mije setca bija to twoje juz tez )juz niedlugo je uslyszysz

    strasznie mnie zatoki bola...z prawej strony...chyba od smarkania...wiecie co moglo by mi pomoc?


  2. #592
    martas
    Mamuśka
    Cytat NeliaAga : Zobacz post
    cycki mam fajne
    to super
    kochana nie wiem co Ci moze pomoc na zatoki
    czy moglabys mi przypomniec date Twojego transferu? tyle sie dzieje, ze zapomnialam
    i dzieki za kciuki


  3. #593
    Delta
    Super Moderator
    NeliaAga, swietne wiesci przynioslas dzis!

    Rozowa seria na wateczku rozpoczeta na dobre! Obysmy wszystkie sie do niej zalapaly

    Cytat NeliaAga : Zobacz post
    martas i maluszek mi pozytywny test wyszedl w 7 dniu po transferze...)a z nelia w 8 dniuale nie namawiam....hihi
    hahaha! nakretko!
    ja tez zawsze testuje wczesniej w domu mam zaas testow - mialam 3 i dokupilam sobie... 20 (te tanioszki internetowe, przynajmniej nie szkoda na nie sikac )

    martas, Maluszek - kciukow nie puszczam

    ibanas0
    - czekamy na serduszko

    Cytat martas : Zobacz post
    nie mysle o tym tez jestem dosc spokojna, cierpliwie czekam i staram sie myslec pozytywnie
    Cytat Maluszek : Zobacz post
    I calkowicie spokojna jestem nawet nie myslalam ze tak latwo mi to przyjdzie
    zazdroszcze Wam spokoju dziewczyny- ja juz siedze jak na szpilkach... a tu jeszcze dwa tygodnie czekania

    --- Dopisek ---

    Zapraszam na nowa czesc: http://www.rodzinko.pl/iui-vitro-aid...tml#post937316


Zamknięty Temat
Strona 60 z 60 PierwszyPierwszy ... 10 50 56 57 58 59 60

Tagi dla tego tematu