Zamknięty Temat
Strona 3 z 44 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 7 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 438

Wątek wsparcia dla mam wcześniaczków cz III

  1. #21
    Agulla
    Guest
    Cytat kasiulek33 :
    niestety nie zadzialala
    ojej i co teraz ??


  2. #22
    kasiulek33
    Olimp
    Agulla, dzis chce isc i kupic sliwki mrozone i ugotowac kompot dla malej moze pomoze , bo dzis znowu jeden twardy maly kupalek byl , ale najpierw zwieksze dawke laktulozy


  3. #23
    kirsten
    Olimp
    kurcze, te kupsony to są zmorą, nie pocieszę cie jak ci powiem, że Kuba do tej pory ma skłonność do zaparć, ale u nas na szczęście Espumisan działa.


  4. #24
    kasiulek33
    Olimp
    kirsten, kurcze to jest mysl, tyle ze ja mam w domu jeszcze sab wiec moze dam malej , tyle ze wlasciwie po co skoro ona nie beczy bo brzusio ja nie boli , tyle ze steka pol dnia a w efekcie wychodzi cos wielkosci malego kamienia i takie twarde


  5. #25
    Agulla
    Guest
    Cytat kirsten :
    Espumisan
    a co to dokladnie jest ?? i czy ja moge tez to Nikolce dawac w razie co ?? bo mi teraz mama bedzie paczke wysylac i jak co to jej powiem zeby tez kupila, a co jeszcze z apteki ma dla mnie wziasc ?? mozecie mi doradzic ??

    kasiulek33, mam nadzieje ze sliweczki pomoga


  6. #26
    ania_niunia2
    Mamuśka
    to są kropelki przeciw wzdęciom.
    Cytat Agulla :
    czy ja moge tez to Nikolce dawac w razie co
    pewnie że możesz chociaż jak moja Niki miała kolki to nie pomogły...
    ale za to przy kolkach pomogła nam woda koperkowa ( do kupienia w aptecwe)

    [ Dodano: Pon Cze 30, 2008 21:11 ]
    a no i zawsze w domu miej czopki przeciw goraczkowe no i u nas są takie czopki Viburcol są one na takie stany niepokoju u dzieci i też w sumie takie przeciwbólowe


  7. #27
    Agulla
    Guest
    Cytat ania_niunia2 :
    przy kolkach pomogła nam woda koperkowa ( do kupienia w aptecwe)
    dzieki dopisuje juz do listy

    [ Dodano: Pon Cze 30, 2008 21:15 ]
    ania_niunia2, a jak dlugo twoja Nikolcia miala kolke ??


  8. #28
    kirsten
    Olimp
    Cytat kasiulek33 :
    wlasciwie po co skoro ona nie beczy bo brzusio ja nie boli
    Kuba też nie marudzi, że go brzucho boli, ale jak iwdzę, że idą kamienie to mu podaję

    Cytat Agulla :
    a co to dokladnie jest ??
    to jest lek, który działa mna wzdęcia, na gazy w jelitkach, a przy okazji rozluźnia kupsona, jest w kropelkach dla małych dzieci od 2 m.ż, mi neonatolog poleciła.

    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się


  9. #29
    Ewa13
    Mamuśka
    pszczolka232 Jak Weronika????? Pisz szybciutko!!!!

    kirsten, gratuluję 20 tc!!!!

    Agulla, buziaki dla córci na te 2 miesiące!!! Dużo zdrówka!!!

    kasiulek33, i dla Twojej na te 9 miesięcy!!!


  10. #30
    pszczolka232
    Mamuśka
    Przepraszam,ze dopiero teraz

    Tak wiec Weronika jeszcze miewa stany podgoraczkowe i ja jej mierze w ustach(takim smoczkiem z termometrem).

    Dzis bylysmy u neurologa no i pani zamiast wpisac 8, 5 miesiaca wpisala jej w ksiazeczke 9 do tego nie napisala slowa o wieku korygowanym i ze rozwoj w granicach normy(mi powiedziala,ze wszystko wporzadeczku i nic nie widzi do czego by mogla sie przyczepic i ze jest madra i ze dobrze o niej swiadczy ze rozpoznaje bliskich od obcych i jest niedotykalska dla obcych-musialam babeczce pomagac bo Weronika darla sie i odpychala pania doktor) kolejna kontrola 13 pazdziernika
    Ale za to pol dnia w samochodzie dalo o sobie znac. Gwiazda jest calusienka w kropkach i nie wiem czy to uczulenie czy tez potowki ale podejzewam potowki bo wyskoczyly dopiero w samochodzie

    Kasiulek
    wszystkiego naj dla Laurki :->

    [ Dodano: Pon Cze 30, 2008 22:25 ]
    kristen gratuluje polowinek


Zamknięty Temat
Strona 3 z 44 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 7 13 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego tematu