+ Odpowiedz na ten temat
Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 104

Termometr dla naszych pociech, który wybrać ....

  1. #61
    Karcia
    Mamuśka
    Cytat luck :
    Ja kupilem ten ktory polecila Karcia, zobaczymy jak sie sprawdzi...

    mam nadzieje że sie sprawdzi bo bedzie na mnie

    ja mam innej firmy ale wyglada identycznie i ma identyczne funkcje.


  2. #62
    aanuusiaa
    Mamuśka
    Dziewczyny czy któraś z Was ma może taki termometr: Microlife NC100



    Jaki byście polecały??

    Bo mi najbardziej przypadł do gustu Brauna ale kurcze drogi jest:/


  3. #63
    Anka-skakanka
    Nowicjusz
    Cytat aanuusiaa :
    Dziewczyny czy któraś z Was ma może taki termometr:

    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się ??
    Jaki byście polecały??

    Bo mi najbardziej przypadł do gustu Brauna ale kurcze drogi jest:/
    Ja się zastanawiam nad bezkontaktowym termometrem. Jest łatwiejszy w użyciu niż ten tradycyjny, szczególnie przy wiercącym się bobasie, ale jak u z dokładnością to nie wiem


  4. #64
    Karcia
    Mamuśka
    luck jak sie termometr sprawdza próbowaliście

    ja na sobie i coś jst nie tak ze mna albo ten termometr jakiś dziwny. w kazdym uchu mam inna temperature i to czesto na 35 iles tam czasem wjednym 37 a w drugim 36, kurde niewiem.


  5. #65
    natlia91
    Mamuśka
    Polećcie mi jakiś fajny,bo pojecia nie mam co kupić


  6. #66
    PrzemusinaMamina
    Super Moderator
    natalia
    polecam Braun do ucha, koszt ok 100 zl

    pomiar dokladny, bardzo szybki, bezpieczny dla dziecka

    dla mnie najwazniejsze ze moge mierzyc nawet jak dzieciak spi
    ale dla noworotka dobrze miec tez do pupci

    natomiast przy niemowlaku juz sie nie sprawdzi


  7. #67
    Agnieszka2211
    Mamuśka
    ja mam tez brauna i jestem zadowolona


  8. #68
    fibi
    Mamuśka
    ja też kupiłam brauna, o taki:
    Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników Zarejestruj się

    ale czy się sprawdzi przy maluszku to będę mogła powiedzieć dopiero za jakiś czas


  9. #69
    natlia91
    Mamuśka
    No bo ja szukam jakiegos uniwersalnegojak juz wydam kase ro raz porządnie


  10. #70
    PrzemusinaMamina
    Super Moderator
    no to ten
    TERMOMETR BRAUN do ucha Thermoscan Compact 3020 (1013296769) - Aukcje internetowe Allegro

    niezbyt drogi

    i
    uniwersalny

    poniewaz to nie jest termometr tylko dla dzieci

    ja tez go uzywam


+ Odpowiedz na ten temat
Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. 03-26-2018, 08:28
  2. 11-21-2011, 14:43
  3. 10-24-2007, 14:32
  4. 08-03-2007, 13:19
  5. 06-22-2007, 18:51

Tagi dla tego tematu