+ Odpowiedz na ten temat
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Zaparcia w ciąży.

  1. #21
    mali_na
    Nowicjusz
    Ja w zasadzie caly czas mialam zaparcia i ciezko bylo sobie z nimi poradzic


  2. #22
    Seremida
    Nowicjusz

    ...

    U mnie tez najlepiej sprawdziła sie woda z cytryna i miodem na czczo. Teraz pije już zapobiegawczo


  3. #23
    luizka12
    Nowicjusz

    zaparcia w ciazy

    u mnie wczesniej tez wodaz cytryna byla super rozwiazaniem ale odkad jestem w ciazy juz nie wiedzialam jak sobie radzic. brzuch doslownie pekal w szwach zwlaszcza po ogorkach kiszonych ;/ i do tego jeszcze gazy ;/ moja ginekolog polecila mi dicopeg 10g jest bezpieczny dla kobiet w ciazy wiec spokojnie mozecie brac. biore juz jakis miesiac i zaparcia ustapily. czuje sie znacznie lepiej no poza oczywiscie opuchnietymi stopami ;/


  4. #24
    armani
    Nowicjusz

    jelita

    Polecam pice siemienia lnianego w postaci kisielu, do tego otręby pszenne i jeśli ktoś lubi i może to jogurty. U mnie z jogurtami bywa problemowo, dlatego zazwyczaj biorę probiotyki apteczne, typu acidolac. Mówią, że można pić łyżeczkę olej z samego rana, ale sama na sobie tej metody nie stosowałam. No i najważniejsze, trzeba dokładnie przeanalizować codzienna dietę.


  5. #25
    natatka
    Nowicjusz
    Pij duże ilości niegazowanej wody (co najmniej dwa litry dziennie) i soki warzywne i owocowe - o tej porze roku sprawdzą się jabłka i marchewka, pełno ich na rynku. ja robiłam sobie soki sama, miałam pewność co piję i że bez cukru. No i suszone śliwki, pełnoziarniste produkty + ruch na świeżym powietrzu i pływanie na basenie ( o ile lekarz nie zabronil)


  6. #26
    luizka12
    Nowicjusz
    ;


  7. #27
    miminka
    Nowicjusz
    colon c też daje szybki efekt, ale nie taki że przeczyszcza tylko bardziej reguluje prace jelit, babka jajowata chyba jest najbardziej skutczna na takie problemy


  8. #28
    Dietetyk Na Walizkach
    Nowicjusz
    Przy zaparciach warto zwrócić uwagę na ilość błonnika w diecie. Dobrze jest wzbogacić jadłospis o produkty, takie jak pełnoziarniste pieczywo, kasze, ryż brązowy, świeże warzywa i owoce, otręby, płatki zbożowe. W razie pytań zapraszam do kontaktu, jestem dietetykiem zajmującym się żywieniem kobiet w ciąży


  9. #29
    dzidziuma
    Nowicjusz
    wiedziałyście że często przyczyną zaparć może być żelazo z suplementów, mój ginekolog mnie przez tym przetrzegał, ponieważ miałąm dobrą hemoglobinę to nie kazał mi brać witamin z żelazem i biorę mamadha premium


  10. #30
    kafka
    Nowicjusz
    To prawda, mi o tym lekarz mówił, że dopóki mam wyniki w normie to zelaza nie zaleca, bo powoduje zaparcia i zęby żółkną, więc nie ma co przesadzać. Brałam te same witaminy, w składzie jod, magnez, witamina D, kwas foliowy i kwasy DHA. Wystarczyło, ani przez moment nie miałam anemii i nie było potrzeby brać żelaza.


+ Odpowiedz na ten temat
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Podobne wątki

  1. 03-31-2018, 16:09
  2. 08-30-2016, 14:56

Tagi dla tego tematu