+ Odpowiedz na ten temat

Szara_myszka

Arrow Gdzie na urlop pojechać

Advertisement

Macie jakieś swoje ulubione miejsca gdzie wyjeżdżacie na urlop ? Jakieś ciekawe regiony w Polsce do odpoczynku ?

Ostatnio edytowane przez pipi ; 06-28-2011 o 21:15 Powód: t.inf

2. #2
    majkel

Mrzeżyno

Na urlop jeżdżę z rodzinką nad morze. W tym roku postanowiliśmy z mężem wybrać ośrodek z animacją dla dzieci- w razie nie najlepszej pogody, żeby się dzieciaki nie nudziły. Znalazłam fajną, niedrogą ofertę w Geovicie i myślę że w końcu znajdziemy trochę czasu dla siebie.

3. #3
    adusia13
    Nowicjusz
    jeśli chodzi o polskie morze to najbardziej mi się podoba w Białogórze wioska między Władysławowem a Łebą, jest gdzie spacerować ( super las i wspaniała plaża) jeździć na rowerze, stadnina koni w pobliżu, jeziorko, dla mnie rewelacja!!!

4. #4
    Kcperkowa
    Nowicjusz
    Białogóra to rzeczywiście jedna z bardziej spokojnych miejscowości na polskim wybrzeżu, a kilometrowy spacer przez las pomiedzy miasteczkiem, a plażą to sama przyjemnośc.

5. #5
    artemida
    Velaves, Wladyslawowo.

Bardzo przyjazny dzieciom hotel, z animatorkami, blisko od morza, z bogatym SPA. Trochę mozna ponarzekac na sklepy w poblizu, ale jakoś nie jadę na urlop kupować

6. #6
    neferetiti
    Banned
    Jeżeli ktoś ma ochotę na zwiedzanie Polski, to na xxxxxx jest sporo różnych ciekawych propozycji, które można wykorzystać. Jednak warto trochę pojeździć po naszym kraju, bo jest co odwiedzać

Ostatnio edytowane przez holly ; 11-18-2011 o 18:58 Powód: reg. pkt 8

7. #7
    Kasia 1985
    Nowicjusz
    Ja od dwóch lat jeżdżę w Bieszczady, bo tylko tam jest na tyle "dziko", że dzieciaki mogą się wyszaleć do woli na łonie natury!
    xxxxxxxxxxxxxx

Ostatnio edytowane przez AngelEyes ; 02-27-2012 o 20:19 Powód: naruszanie regulaminu forum, rejestracja w celach reklamowych bez uzgodnienia z adm

8. #8
    benita
    Nowicjusz
    My wybieramy morze-dziewczyny uwielbiają grzebać się w piasku. Co do konkretnej miejscowości to może być problem-co roku jeździmy w inne miejsce i każde ma w sobie coś fajnego.

9. #9
    marikaszonder
    Nowicjusz
    Dziewczyny! Nie opłaca się spędzać urlopu z dzieckiem w Polsce! Nie dość, że zdzierają z nas - młodych mam - jak za zboże, to jeszcze patrzą krzywym okiem na nasze Pociechy. Ja od dwóch lat, dzięki stronie xxxxxxxxxxxxxxx jeżdzę do xxxxxxxxx i z czystym sumieniem polecić mogę każdej z Was! Dziecko będzie oddychać czystym, adriatyckim powietrzem, a Wy odpoczniecie na plażach, a wszystko w miłej atmosferze za niewielkie pieniążki.

Ostatnio edytowane przez AngelEyes ; 03-30-2012 o 17:53 Powód: Naruszenie regulamniu Forum, pkt 8

10. #10
    hannamodzelewska
    Nowicjusz
    Ja mogę z czystym sumieniem polecić Pole Namiotowe Lazurowe w Chłapowie. Wybieram się całą rodziną, wydaje mi się, że skoro będziemy już mieć kilka dni na spędzenie czasu od rana do wieczora razem, to trzeba go jak najlepiej wykorzystać a byliśmy tam już rok temu. Planujemy zwiedzić trójmiasto i atrakcje Płw.Helskiego. Kiedys nacielam sie podczas korzystanie z ofert biur podrozy takze wole zalatwiac wszystko na własna reke. Pozdrawiam i mam nadzieje, ze pomoglam choć troszeczkę