+ Odpowiedz na ten temat
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 55

Mleka modyfikowane i preparaty mlekozastępcze

  1. #21
    Domana
    Częsty User
    Cytat Betty_Boop :
    po żelazie to razczej ciemne te kupki powinny być
    ,tzn myslałam własnie o tej domieszce zielonego w kupce


  2. #22
    kaska0404
    Olimp
    Cytat Domana :
    nan active podobno jest najlepszy na polskim rynku, ale drogi jak piorun
    no własnie tez tak słyszałam
    wzmacnia odporność,jest lepiej strawiany itp
    no w auchanie jest najtaniej 17,50 jakoś
    w realu 19,50
    to w promocjach bo w aptece to około 24 zł lub więcej
    za puszkę 400 g

    Cytat Domana :
    kaska0404, zielono żółte kupki to moga być po żelazie, bo zdaje sie że nan jest wzbogacony w żelazo- tak mi się zdaje
    jest wzbogacony w żelazo ale myśmy byli już na tym mleku i było ok
    jak ar włączyłam to się pokiełbasiło
    a teraz na activie jest ok
    znaczy ulewanie jest więc dołączyłam zageszczacz do mleka
    u nas żelazo jakpodawałam w syropie to zmienił tylko konsystencje kupek
    a kolorek był normalny
    witamina c połączona z żelazem może powodowac
    zielone kupki


  3. #23
    bwiolab
    Opiekun
    Domana, jak sprawdziło sie to bebiko Omneo?? Moja juz jest na zwykłym a nawet dwa razy na bebiko 2gr


  4. #24
    kasiulek33
    Olimp
    My dzis zaczelismy jedzenie Hipp 1 z probiotykami, zobaczymy za pare dni jak zoladeczek bedzie je przyjmowal, jak zle to wroce spowrotem do Nestle Alete


  5. #25
    szarlotka
    Super Moderator
    kurcze ja w UK daje Martynie mleko SMA ale jade znowu do PL na 3 tyg i musiałabym wziąc ze sobą 3 puszki tego mleka a ze lece samolotewm to mam troche ograniczenia i nie wiem co robic, zastanawiam sie czy nie spróbowac jakiegos polskiego mleka np z hippa ktore i tu powinnam gdzies dostac


  6. #26
    kasiulek33
    Olimp
    szarlotka, ja z Hipp szybko zrezygnowalam, obrzydliwe mleko, mala brzuch tez bolal, zaparc dostala , wiec wrocilismy do Nestle ale to bylo wieki temu A jakie wy macie mleka u siebie????


  7. #27
    Betty_Boop
    Olimp
    u nas hipp był bardzo smaczny i Piter chetnie spijał


  8. #28
    szarlotka
    Super Moderator
    kasiulek33, aptamil, cow&gate, nurture (heinz), hipp organic i sma...ja wlasnie uzywam sma...

    dzieci maja dziwne smaki-przez to ze ich nie znaja jeszcze...dla mnie to sma smierdzi ze bym do buzi nie wzieła


  9. #29
    kasiulek33
    Olimp
    Cytat szarlotka :
    ..dla mnie to sma smierdzi ze bym do buzi nie wzieła
    to dla mnie wlasnie hipp taki tez byl, owszem mozliwe ze jest bardziej sycacy niz Nestle Alette ale w smaku niebo a ziemia
    Cytat szarlotka :
    .ja wlasnie uzywam sma...
    w sumie to wkoncu dziecku ma smakowac a nie nam


  10. #30
    Lena
    Mamuśka
    Ja daje Enfamil Premium.Iza chyba lubi tomleczko bo ładnie je. Co do zapachu to czuc w nim zelazo a tak to jest ok. Na poczatku jak je wprowadziłam to były problemy z brzuszkiemale teraz wszystko ładnie sie ustabilizowało


+ Odpowiedz na ten temat
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 OstatniOstatni

Tagi dla tego tematu