+ Odpowiedz na ten temat
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5
Pokaż wyniki od 41 do 46 z 46

dieta po ciazy

  1. #41
    KorneliaPrzemyk
    Nowicjusz
    Na temat dietetyków są podzielone opinie, ale jednak warto i już tłumaczę dlaczego. Na jedną osobę podziała zmniejszenie ilości spożywanych produktów, mniejsze porcje obiadowe plus trochę ruchu. Na mnie to nie działało. Takim sposobem schudłam z 2 kg, ale nic więcej. Dopiero po wizycie u dietetyka dowiedziałam się czego nie mogę jeść i czego w moim przypadku lepiej nie łączyć. Po tamtej wizycie ruszyło, modyfikacje niby niewielkie, ale zmieniły sporo. Potem zaszłam w ciążę, teraz karmię. Jestem 5 miesięcy po porodzie i stwierdziłam, że to najwyższy czas, żeby pomyśleć trochę o sobie, żeby się nie "zapuścić" bo im dalej tym gorzej. Poszłam do dietetyczki, która specjalizuje się w układaniu diet dla osób chorych oraz kobiet w ciąży i mam odpowiednią dietę, wskazówki, naturalnie uzupełniam niedobory, nie muszę łykać niczego sztucznego. Na ćwiczenia jeszcze wcześnie, ale też zacznę może w nowym roku. Dlatego polecam odwiedzić dobry gabinet każdemu, kto boryka się z nadwagą bądź zaczął tyć na skutek choroby. Ja byłam w Projekcie Zdrowie, na stronie projektzdrowie.info są wyznaczone punkty w danych miastach. No niestety nie są jeszcze wszędzie, ale może komuś się przyda


  2. #42
    MamaMałegoAntosia
    Nowicjusz
    Cześć dziewczyny,
    Niekoniecznie jest tak, że jedząc mniej i więcej się ruszając łato można schudnąć.
    Przed narodzinami mojego dziecka chodziłam na siłownię i dużo ćwiczyłam, ale jak się później dowiedziałam źle jadłam, bo za mało i mój organizm się nie regenerował i nie dostarczałam mu odpowiednich składników i nie traciłam wagi...
    Udałam się wtedy po poradę do trenera personalnego, który stworzył dla mnie odpowiednią dietę biorąc pod uwagę moją aktywność fizyczną, rodzaj wykonywanej pracy, zmierzył skład ciała , dopytał też o ewentualne choroby i wtedy opracował dietę .
    Często osoby, które dużo ćwiczą, mniej jedzą albo nie jedzą bo treningu a to niestety podstawowe błędy o których się nie mówi.
    Czasami jeszcze nasze hormony nie są do końca okej i to też utrudnia zrzucenie zbędnych kg.
    Potem zaszłam w ciążę, i miałam straszną pokusę aby jeść tyle ile oczy widzą bo i tak utyje i tak, ale się powstrzymałam, wiedziałam, że mam jeść dla dwóch nie za dwoje.
    I dlatego po ciąży łatwiej było mi wrócić do formy, ale ile mnie to kosztowało wiem tylko ja. Nie należę do tych kobiet które mogą jeść wszystko i są szczupłe, na jako taki wygląd muszę dużo pracować , ale systematyczne ćwiczenia i odpowiednia dieta pomagają mi utrzymac efekty. Dlatego czasami warto skorzystać z porady dietetyka, bo nieświadomie popełniamy błędy, które zamiast nam pomóc szkodzą powodzenia dziewczyny !


  3. #43
    Boboraj
    Nowicjusz
    Wiadomo , że prz mały dziecku jest dużo pracy i ciężko utrzymać dietę . Na początek proponuję zmienić nawyki żywieniowe i jeść 5 posiłkow dziennie ale mniejsze porcje, często a mnie. Smażone zamienić na gotowane lub pieczone, jasne pieczywo na ciemne itd .


  4. #44
    wiedzma
    Nowicjusz
    Aaaa to wiesz, zależy od podejścia... Wiadomo, że maluch pochłania mnóstwo czasu, ale godzinkę dziennie da się wygospodarować dla siebie. Ćwiczenia w domu też są fajne na początek, później spacery z wózeczkiem. RUCH PRZEDE WSZYSTKIM. A co do samej diety warto sobie dodać colon z błonnikiem, pozwoli wyregulować prace jelit. A i oczywiście posiłki o stałych porach


  5. #45
    piejo4
    Nowicjusz
    Moim zdaniem najtrudniejsze jest samozaparcie. Jak gotuje zupki dla dziecka od razu robię też zupę dla siebie. Poza tym jak dziecko śpi 2, 3 razy w tygodniu ćwiczę po 10 minut.


  6. #46
    kathy
    Nowicjusz
    Oczywiście dieta, ale do tego polecam też skakankę, bo działa na wszystkie partie ciała


+ Odpowiedz na ten temat
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5