Zamknięty Temat
Strona 11 z 300 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 61 111 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 2992

W kalendarzu zima- a w serduchu lato- "14 Letniówki gadają po raz 7...co wy na to?!

  1. #101
    marciucha
    Super Moderator
    Cytat Stokrotka_32 : Zobacz post
    Anasa moze ten komitet rodzicielki to rada rodzicow
    Tak, to to samo.
    Chyba
    U nas też jest komitet rodzicielski.


  2. #102
    anasa
    Mamuśka
    Myślę że tak.


  3. #103
    novika
    Mamuśka
    Dobry wieczór. Kostium magika wykonany (trochę chyba czapa za wysoka mi wyszła bo nie trzyma się na głowie, ale na te kilka minut zabaw się nada), ciasto na Andrzejki również. Nie mam wprawy w takich akcjach, ale grunt to zacząć. Powiem wam jaka akcja w przedszkolu wyszła. W październiku za zgodą wychowawczyni założyłam na fb grupę dla rodziców z grupy Kajetana. Wychowawczyni nie wyraziła chęci uczestnictwa, bo ona się w fejsbuki nie bawi, ale wy róbcie. I wszystko śmigało jak ta lala. Dużo osób było zadowolonych, bo jak dziecko np było chore to na bieżące były informacje, co się dzieje w przedszkolu. Czy coś trzeba przynieść, zapłacić, jakoś ubrać. Aż do dzisiaj. Kiedy pani wezwała mnie na rozmowę, że w innych grupach mówią, że my niby rozstrzygamy spory zwiazane z dziecmi, a wychowawca nie wie co się dzieje. No i niby publikujemy zdjęcia innych dzieci, i niewiadomo do kogo to trafi. A jak ze strony przedszkola kazdy moze przekopiowac wszystko to juz jest ok. No i w takich okolicznosciach przyrody grupe usunelam. tylko jeszcze skany porobiłam i wysle pani na maila, zeby wiedziała jaka jest prawda. Nie przypuszczałam, ze tak to sie moze zakonczyc.


  4. #104
    dori87
    Mamuśka
    Widzisz novika
    Zawsze się zejdzie ktos komu nie bedzie pasowało...
    Dlatego ja w akcje sie juz nie bawie
    Kiedys byłam typowym spolecznikiem
    Ale życie mnie oduczyło
    Przykre to bardzo


  5. #105
    novika
    Mamuśka
    Jeszcze się nie zraziłam, ale trochę mi smutno, że chce się dobrze, a za to dobrze tylko po dupie się dostaje.


  6. #106
    PaniKołoczek :)
    Mamuśka
    Niestety novika ale to bardzo zahacza w tak wręcz nazwane "dane wrażliwe" i mega nas na to uczulają w pracy. Nawet kwestia że dziecko X chodzi do przedszkola Y jest informacją osobistą...


  7. #107
    novika
    Mamuśka
    Kołoczek aleja o tym doskonale wiem i dlatego grupa miała charakter zamknięty i nikt poza chętnymi rodzicami nie miał tam dostępu. I pilnowałam, zeby tam była wymiana informacji o tym co się dzieje w przedszkolu. Taka tablica ogłoszeń, więc nie rozumiem gdzie popełniłam błąd.


  8. #108
    marciucha
    Super Moderator
    Cytat PaniKołoczek :) : Zobacz post
    Niestety novika ale to bardzo zahacza w tak wręcz nazwane "dane wrażliwe" i mega nas na to uczulają w pracy. Nawet kwestia że dziecko X chodzi do przedszkola Y jest informacją osobistą...
    My składaliśmy deklaracje, czy zgadzamy się na udostępnienie wizerunku dziecka na stronie szkoły


  9. #109
    novika
    Mamuśka
    Cytat PaniKołoczek :) : Zobacz post
    Nawet kwestia że dziecko X chodzi do przedszkola Y jest informacją osobistą...
    Czyli idąc tym tokiem myślenia, zamieszczenie listy przyjętych do przedszkola na stronie internetowej to przestępstwo? Ja tego nie rozumiem naprawdę. Weź mnie oświeć.

    --- Dopisek ---

    Cytat marciucha : Zobacz post
    My składaliśmy deklaracje
    My też. Nie wiem czy wszyscy sie zgodzili ale zamieszczane są wszystkie dzieci. Ciekawe ja to w praktyce by wyglądało jakby ktoś się nie zgodził. Wszystkie dzieci robią zdjęcie grupowe, a jedno trzeba odgonić?


  10. #110
    PaniKołoczek :)
    Mamuśka
    Jak masz zgode to nie ale np u nas listy przyjętych peselami okreslone

    U was pewno plota poszla i wolą na zimne dmuchac...Wiele przeciez kont na fb przedszkola mają...

    Czasem i inicjatywa nerwów nie warta...


Zamknięty Temat
Strona 11 z 300 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 61 111 ... OstatniOstatni