+ Odpowiedz na ten temat
Strona 259 z 301 PierwszyPierwszy ... 159 209 249 255 256 257 258 259 260 261 262 263 269 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,581 do 2,590 z 3010

Ciężarówki plotkuja a kibice dopinguja

  1. #2581
    Wredna
    Ciężarówka
    Wedlug usg termin na 29 sierpien. Dzidzia urosła ale z wrazenia o nic sie nie zapytałam. Slyszelismy serduszko i widzielismy jak macha nam i jak kciuk ssie. To byla pozaplanowa wizyta w zwiazku z moim ciśnieniem. Mam dopegyt zwiekszony do 3 na dobe. Poza tym ok.wody w normie,poki co ulozenie posladkowe i lozysko na tylniej scianie.


  2. #2582
    katya22
    Mamuśka
    Niedobrze z tym ciśnieniem,oby leki pomogły
    Najważniejsze że z dzidzia ok płci nie chciało pokazać?


  3. #2583
    Wredna
    Ciężarówka
    Cytat katya22 : Zobacz post
    Niedobrze z tym ciśnieniem,oby leki pomogły
    Najważniejsze że z dzidzia ok płci nie chciało pokazać?
    Maskuje się jak starszy brat


  4. #2584
    katya22
    Mamuśka
    Cytat Wredna : Zobacz post
    Maskuje się jak starszy brat
    Michał w końcu się pokazał czy do końca nie wiedzieliście?
    Nasza Ewa do końca się nie ujawniła, wstydzioch taki był dopiero po porodzie płeć poznaliśmy, fajne i bardzo wzruszające to było


  5. #2585
    Wredna
    Ciężarówka
    Michał ujawnił sie w 29tc i dla mnie to bylo straszne bo bylam pewna ze coreczka w brzuchu,w 25tc w szpitalu mowili ze na 80% dziewczynka


  6. #2586
    Monikamila
    Mamuśka
    od weekendu pobolewa dół brzucha

    --- Dopisek ---

    wredna cudo fotka


  7. #2587
    Natasza28
    Mamuśka
    Cytat Wredna : Zobacz post
    Mam dopegyt zwiekszony do 3 na dobe.
    i tak nieźle bo ja mam dwa razy tyle

    wredna, boska fotka
    a jak Michaś zareagował na wieść o rodzeństwie ?


  8. #2588
    Wredna
    Ciężarówka
    Cytat Natasza28 : Zobacz post
    i tak nieźle bo ja mam dwa razy tyle

    wredna, boska fotka
    a jak Michaś zareagował na wieść o rodzeństwie ?
    Misiek to sie doczekac nie może i bardzo sie cieszy. Chce siostrę ale jak bedzie brat to sie nie pogniewa,najwyzej potem zrobimy siostrę to są jego słowa.


  9. #2589
    lala1711
    Domownik
    30 marca 17:30 może pokaże dzidzia co ma


  10. #2590
    Wredna
    Ciężarówka
    Cytat lala1711 : Zobacz post
    30 marca 17:30 może pokaże dzidzia co ma
    Ja licze ze moze na polowkowym sie ujawni


+ Odpowiedz na ten temat